poniedziałek, 14 listopada 2016

O TYM, ŻE WARTO PRZYŁĄCZYĆ SIĘ DO "BESKIDZKICH BLOGERÓW"... .



Niektórzy zadają mi pytania typu: „po co w ogóle blogujesz?”, „co Ty masz z tego blogowania?”, „czy warto tracić na to czas, jeśli i tak na tym nie zarabiasz?”.

Od razu prostuję… nie zakładałam bloga po to, aby na nim zarabiać, lecz po to by dzielić się z innymi swoimi macierzyńskimi doświadczeniami, o czym zresztą pisałam w jednym z wcześniejszych postów.

Co daje mi blogowanie???


Może właśnie to, że mam możliwość spotkania i poznania tak wielu ciekawych i interesujących ludzi/osobowości, co ma dla mnie dużo większą (mentalną) wartość. Mowa tutaj oczywiście o innych blogerach, czy też po prostu o osobach, które piszą coś dla innych wykorzystując przy tym internet.
Jakiś czas temu założyłam na fb grupę „Beskidzcy Blogerzy” i już teraz wiem, że był to strzał w dziesiątkę i początek realizacji powyższego celu. 

We wrześniu ruszyłam z grupą, a już w październiku mieliśmy pierwsze spotkanie w tzw. realu, na którym nie zabrakło inspirujących i pouczających dyskusji. Samo obcowanie z ludźmi o tak różnorodnych: osobowościach, pasjach i wiedzy sprawiało wrażenie jakby człowiek unosił się jakieś 30 cm nad ziemią. Czułam jak wielka jest to szansa dla nas wszystkich, jak wiele możemy osiągnąć i zmienić, i to nie tylko w blogowaniu, ale i w normalnym, codziennym życiu. Czyż nie jest to cudowne, móc spotkać się w takim gronie, inspirować się wzajemnie, mieć wspólny cel i wspólnie go realizować?! Dla jednych może być to tylko spotkanie, ja z kolei odbieram to jako ważny epizod w moim życiu. Bo powoduje, że mogę się: rozwijać, doskonalić i poczuć się usatysfakcjonowana.

Oprócz bycia mamą, jestem przede wszystkim kobietą, która też ma swoje potrzeby i aspiracje… nie tylko materialne, ale przede wszystkim duchowe/emocjonalne. Pomimo, iż obecnie czas jest na wagę złota, to jednak większość z nas chce czegoś więcej od życia. I dzięki takim ludziom i takim rozmowom, mam szansę poczuć się trochę inaczej, niż na co dzień. Lubię swoje życie, uwielbiam być mamą, sprawia mi to ogromną radość. Ale czasami potrzebne jest coś jeszcze… coś co pozwoli mi rozwinąć skrzydła, realizować się, zmienić tryb myślenia. Dlatego bloguję (choć blogerem jeszcze bym siebie nie nazwała) i dlatego też założyłam „Beskidzkich Blogerów”.

Każdy z blogerów odbiera inaczej blogowanie, ma inne cele, czego innego poszukuje. Ale dzięki wzajemnym kontaktom możemy się: poznawać, wspierać, motywować, zdobywać wiedzę, a zwłaszcza inspirować, co niektórym być może otworzy drzwi do większej popularności/kariery. 

Dlatego zachęcam gorąco do dołączenia do naszej „blogerskiej” grupy, którą staramy się tworzyć i kształtować razem oraz dostosowywać do naszych potrzeb. Jeżeli blogujesz i jesteś z Podbeskidzia, chciałbyś/chciałabyś poznać innych Blogerów z tego regionu, rozwinąć swojego bloga to zapraszam do odwiedzenia grupy (link poniżej).

https://web.facebook.com/groups/939098609549689/ 

Ps. Kolejne (drugie) spotkanie Blogerów z Podbeskidzia odbędzie się już w pierwszej połowie grudnia, dokładne informacje będą podane na fb.

9 komentarzy:

  1. Bardzo miło było poznać się na żywo ;-) I widać już pierwsze rezultaty: grupa rośnie, a z nią i zaangażowanie. Wspaniale, że ci się chce chcieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I vice versa Jolu. To także Twoja zasługa :) Nie poradziłabym sobie, gdybyś mi nie pomagała za co bardzo Ci dziękuję :) Rzeczywiście grupa rośnie w siłę. Oby progers się utrzymał... liczę na to ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę się doczekać kolejnego spotkania, na które serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  4. Kurczę a ja dopiero teraz się dowiaduję? Jak to się stało, że nie było mnie z Wami wcześniej?! :) Już się zapisuję do grupy i z niecierpliwością czekam na kolejne spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy nową grupą, więc pewnie nie do wszystkich wiadomość dotarła. Dlatego właśnie ją reklamujemy, gdzie tylko możemy ;) Dobrze, że już nas znalazłaś i dołączyłaś. WITAMY! :)

      Usuń
  5. Super inicjatywa. Tego typu spotkania powinny być również organizowane w innych regionach blogosfery ;-).
    pozdrawiam,
    odnova.net

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wyjść z inicjatywą w swoim regionie ;) pozdrawiam

      Usuń